torsdag, juni 30, 2011

Matdilemma och jobberbjudande.

Sitter här hemma och funderar på vad jag ska laga till middag. Får se vad det blir för något. Inget avancerat iallfall, jag är trött!.

Min telefon ringde nyss, det var Ok/Q8 från Katrineholm, som ville att jag skulle komma och jobba hos dom nästa vecka på Måndag och tisdag! Spännande, och nervöst. Men dom behövde folk och jag var snäll och ställde upp. Det är ju alltid bra att få in en fot där med. :)
Jag frågade om allting var likadant hos dom som det är hos oss, och han svarar "jadå, kassan är precis likadan, enda skillnanden är väl att personelen här är lite stiligare och trevligare, haha". Skönt med ett sådant svar tycker jag, då vet man att det finns humor, och inte långt till skratt där heller! Och det gillar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar