onsdag, juni 15, 2011

Det har hänt så mycket kul när jag inte vart här.

- Varit ute i Albins pappas och sambos sommarstuga, (2 gånger har vi hunnit med att vara där medans jag inte varit här) Där har det bjudits på god mat, mycket prat osv.

-En dag hemma hos Linnea men massa flicks, solning, besök på bolaget, alkohol intag & grillning på kvällen, massa mys.

- Flera besök hos mor och far, där det har bjudits på middag några gånger, vet att vi även spelat kubb en kväll med, (jag, albin, bror hans tjej, syster och hennes kille).

- Jobbdagar har kommit och gått.

- Varit på Ekenäs med mor&syster, där det shoppades blommor till balkongen och så fikades det : ) (Nu är min/vår balkong äntligen lite hemtrevlig)

- Solning och utemat på snabben med Astrid en eftermiddag.

- En shoppingtur i Eskilstuna ihop med Astrid, kom hem med ringar, shorts, och en bh. :)

- Träffat underbara Emma som varit hemma några dagar <3

- Många utav mina underbara vänner har hunnit springa ut från skolan, och hoppat på flaket. :) Grattis än en gång till er mina fina!

- Ett besök på Ikea i Västerås med kära Anna Oooo :) Vi stannade även till i Eskilstuna för att äta och tog sedan ett varv inne på Tunapark.

- Sedan en trevlig kväll hos Emelie i Vingåker, massa prat & god frukt & godis :)

- Firat Evelina som har konfirmerat sig.

- Firat Rasmus som fyllt 20 år.

- En kväll på Amazon.

- Firat Daniel (fosterbarnet hos Albins mamma) som fyllt 15 år.

- Och + allt detta så har praktiskt taget varje kväll spenderats ute på antingen min eller Sabinas balkong med fika. Då vi varit (oftast) Jag, Sabina, Denice, Hanna & Anna. Väldigt trevliga kvällar. Igår gick det av stapeln här hemma, jag bakade och bjöd på fiiika :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar