torsdag, juni 30, 2011

Midsommarhelgen.

Ja, då jobbade jag! Fredag, Lördag och Söndag!


På fredagen direkt efter jag slutade brummade vi ut till svärmor, där hon bjöd på middag! Därefter åkte vi hem till min mor och far. Åt lite jordgubbar och fikade.! Efter det åkte vi hem och låg i soffan någon timme, tills vi bestämde oss för att avsluta kvällen/natten hemma hos Albina farmor i Hälleforsnäs. Så så blev det, och det var så himla kul och mysigt där. Vi satt och snicksnackade in på småtimmarna framför elden, och ännu senare så grillade vi korv, och åt vattenmelon. Många skratt blev det! Och vi drog oss hem vid 02 ungefär, för att jag började jobba klockan 9.00 på Lördagen.


Efter jobbet på Lördagen åkte vi ut till svärfar m. sambo. Ut till deras sommarstuga. Där vi blev bjudna på mat, och lite alkoholhaltiga drycker. (Albin körde). Fick dra oss rätt skapligt därifrån också, med tanke på Söndagens jobb.


På Söndagkvällen var jag totalt slut, jag slocknade i soffan direkt när jag kom hem. Därmed var det slutskrivet om denna helg.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar