onsdag, juni 05, 2013

Velande mamma.

Jo vi lever, så mycket att jag inte har haft lust eller tid att skriva här.. 

Jag har även funderat på hur jag ska använda mig av bloggen framöver, vad den ska innehålla osv.
Allt blir lite annorlunda nu när Måns kommit till oss.
Jag vet inte hur mycket jag vill delge främlingar om hans liv och utveckling. Jag vet heller inte om jag vill publicera bilder på honom här.. 
Det är så klurigt.. Samtidigt som man tänker så så vill man ju visa hela världen sitt underverk, det finaste man har. 

Men tanken om att det finns så många sjuka människor i vår värld, som eventuellt skulle kunna använda bilderna till helt andra ting, att folk skulle kunna sno bilderna etc kan jag inte få ur huvudet, det lixom gnager där bak. 
Och i och med att jag knappt vet ut eller in i denna fråga så kommer jag just nu inte skriva om förlossningen, återkontroller och allt kring det
(som också känns privat).
Ej heller publicera några bilder på lilla Måns. 
Inte just nu iallafall, sen får vi se i framtiden, då kanske jag ändrar mig, det får tiden utvisa. 

På instagram publicerar jag ju bilder på Måns, men där vet jag ju vilka det är som ser dom, det blir en helt annan sak. Här har jag ingen aning om vilka ni som kikar in är.

Ännu en anledning till mitt velande är att han är ju faktiskt en egen individ. Som kommer växa upp i den här världen. Och då känns det lite fel att jag "över huvudet på honom" skriver om honom och publicerar bilder som vem som helst kan se i många många år framöver.

Jaja, vi får se hur det blir längre fram. Ni ska iallafall få hänga med i vår vardag.
Jag ska börja skriva här igen. Och det gör jag från idag, om vad jag (vi) gör på dagarna osv. Som tidigare! Men nu med världens finaste pojke vid min sida..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar