onsdag, juni 12, 2013

Godmorgon.

Jag och Måns ligger i sängen och myser. Han är nyäten och nybytt på. Ligger i min famn och snuttar på nappen, så han har nog inget att klaga på.
Det har förvisso inte jag heller! Om det inte skulle vara mitt tomatröda ansikte då...
Solen tog visst mer än vad jag trodde igår under min och Amandas promenad även när vi satt och hade det bra på balkongen.. 
Men det röda lägger väl sig snart hoppas jag. 
När vi hade myst klart på balkongen och Amanda skulle hem, kom Albin hem i samma veva. Han och jag började med maten, vilket blev grillat, som vi såklart åt ute på balkongen, älska vädret!
Senare under kvällen gick Albin och tränade och jag gick en promenad med Måns och Li hem till mamma och pappa.. Där kollade vi på fotbollen och Biggest loser-finalen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar