torsdag, juni 20, 2013

Dagen innan midsommar.

Idag sov vi lite längre än vanligt. Natten har varit jobbig som tusan, lilleman har gnällt och varit vaken i princip hela natten, mina ögon gick i kors när jag sist kollade på klockan, vilket var 03.30. Efter det sov både han och jag gott. (hoppas, hoppas att kommande natt blir bättre). 

Disken är diskad, och snart ska jag vika ihop rentvätten och sedan vattna alla plantor på balkongen.. 
Jag har även ringt och anmält oss till babysimskola. Det ska bli så kul, längtar redan! Kursstart är i höst, V.34.

Vi hade tur att lilla Måns valde att titta ut en månad för tidigt. För om han inte hade gjort det hade vi inte kunnat gå på babysim i höst, för denna nybörjarkurs är för barn som är 3-10 månader gamla. Och hade han kommit omkring bf hade han inte hunnit bli tre månader.
Så då hade vi förmodligen fått gå i vår istället. Men jag tycker att det känns roligare att gå redan nu, när han fortfarande är så liten. Och sedan i vår gå kurs nr 2 (om det blir någon). 
Så lilleman är nästan på dagen tre månader när första lektionen är. <3

När Albin kommer från jobbet ska vi till banken och legitimera oss och skriva på papper för att Måns farfar ska kunna starta ett sparkonto till honom. 
Och för att någon ska kunna starta ett konto i Måns namn måste vi föräldrar godkänna det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar