torsdag, juni 06, 2013

tisdag och onsdag.

I tisdags var vi över till fina Linnea på en snabb fika. Efter det tog jag och Måns en promenad till mitt jobb och hälsade på. Sedan mötte vi upp syster/moster för att åka in till Katrineholm.. Där strosade vi runt på stan och shoppade lite.
Måns fick så fina sommarkläder, ett set med en body, ett par shorts och en solhatt och ett par "snickarshorts". Till mig själv blev det ett par skor. 
Även en present till Albins syster inhandlades. Hon fyllde år i tisdags, så kvällen spenderade vi hos henne och hennes sambo. 

Igår (onsdag) började jag och Måns dagen med att ta en rask och svettig promenad till och från BVC. Lilleman växer och lägger på sig vikt precis som han borde, följer sin kurva utmärkt!
Efter det åkte vi över till Julia och hon bjöd på lite mat.. 
Senare på kvällen tog jag en promenad hem till mamma och pappa.. Jag, Måns och Lisan traskade dit och var där hela kvällen. Albin kom också dit efter att han tränat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar