onsdag, oktober 10, 2012


När Albin kom hem kl 16 igår lagade vi middag, en mindre glamorös sådan. Potatisplättar, men gud så gott det är!
Sen drog tiden iväg och kl 18 mötte jag upp några Oriflametjejer på vår parkering, och vi brummade iväg till Katrineholm.Där hade vi som ett litet katalogmöte, gick igenom den, kampanjer och så fikade vi! Provade, kände och klämde på de uppställda produkterna osv.. En väldigt trevlig kväll!
När jag kom hem gav jag mig ut på en lång & snabb promenad ihop med Amanda!
Somnade sedan gott efter att jag fått en ryggmassage av min finaste, med den ljuvligaste oljan!

Idag började jag dagen med en god frukost och en dusch. Sedan har jag varit ute på en kort promenad med Lisan.
Jag har surfat runt lite här på datorn, gett mina blommor lite kärlek, diskat och så har jag haft en tjej här som ville bli konsulent i Oriflame, så jag skrev in henne och hjälpte henne att komma igång.. Mycket kul! Kl 14.30 till 21.15 har jag jobbat. Nu har jag landat i soffan ihop med mina fina..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar