måndag, oktober 08, 2012

Jag har inte varit här sedan i tisdags, alltså inte på en vecka..
Det har inte funnit tid till det, även fast både jag och Albin har haft semester, det ni!
Vi har hunnit med x-antal fikastunder och mysiga kvällar med Philip och Natalie.
En middag i Eskilstuna ihop med dom, och en fika på Waynes coffee..
På kanelbullens dag hann vi med två fikastunder, hos p&n och hos mamma och pappa.
I fredags träffade jag Sabina, vi *trumvirvel* fikade, och gick en promenad i det underbara höstvädret, för det är vi ju bortskämda med nu (eller värda, med tanke på den mindre roliga sommaren) så det är ju superhärligt.
Jag har skrivit in två tjejer i Oriflame, och hjälp dom komma igång, alltid lika roligt!
Hälsat på Linnea, som var på tiden!
Även hunnit med en tripp till Ikea.
Och så har vi självklart slappat hemma i soffan framför bra filmer och tvprogram. Som jag börjat uppskatta, hur kom det sig? Som ett brev på posten :S

Det har varit underbart att ha Albin hemma.
Idag återgick han dock till jobbet, och vardagen drog igång igen!
Skönt det med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar