tisdag, oktober 09, 2012

Jag skulle inte ha skrivit att vi var bortskämda med, (eller värda) det fina höstvädret igår..för idag regnar det! Usch så trist.

Kvällen igår avslutade vi ihop med först Philip och Natalie och sedan M&P. Jag och Albin gick till Coop och köpte det som man behöver för att göra en kycklingsallad.. Sedan åkte vi ut i skogen till dom. Gjorde en sallad, åt middagen, och hamnade sedan i matkoma allihopa i soffan.
Omkring kl 20 åkte vi därifrån, hem till mamma och pappa och hälsade på.

Idag..
Jag vaknade för en timme sedan. Har hunnit läsa favoritbloggarna, svarat på några mail och sms, ligger fortfarande i sängen dock! Skönt, känns inte det minsta lockande att gå upp, och ut på morgonkissen med lisan när man hör hur det regnar mot fönsterblecket.
Det verkar inte lillfisen heller tycka, som ligger här brevid och sover så gott!

Ikväll ska jag och några tjejer med mig, från min Oriflamegrupp åka till Katrineholm. Till lokalen. Fika, kolla på produkter prata om katalogen, kampanjer och nyheter osv. Det blir såklart kul!
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar