tisdag, oktober 16, 2012

Idag känner jag mig seg, trött och lite hängig.. Tråkigt.
Ingen ork till att städa, även fast det skulle behövas, även tvättmaskinen skulle behöva arbeta.. Snart välter tvättkorgen som är överfull, milt sagt! Suck!
Vädret är tråkigt med, hoppas att det blir bättre. Igår ville jag ut på en långpromenad. Väl påklädd, peppad, med bra musik i öronen får jag vända efter bara en liten bit, för att min fyrbenta vän som jag hade släpat med mig inte alla var lika sugen på det.. Det var blött på marken och i gräset, och då skvätter det upp vatten på hennes mage, vilket ogillas skarpt!
Fick nästan dra henne fram, och förstod rätt snart att hon inte ville gå. När vi vände hemåt var hon däremot snabb.. Väl hemma hoppade hon upp i sängen igen..

Hon ser inte ut att vara så sugen på promenad idag heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar