söndag, juni 17, 2012

Studentfirande..

Igår var en speciell och härlig dag! Min fina bror tog studenten. Så det var full rulle hela dagen. Hela släkten och alla vänner till familjen kom över, åt god middag som mamma fixat, vi hade en underbar dag och kväll.
Niklas tyckte dagen var amazing såklart.. Utspringet, flaket, presenterna, umgänget, och slutligen krogenrundan. Kul att det blev lyckat.
När han drog vidare mot krogen var vi andra såklart kvar hemma! Drack, skrattade, spelade kubb m.m.

Jag tog de flesta bilderna med min vanliga kamera för att det skulle bli bättre och finare bilder.. Därför har jag inte så många att dela med mig av just nu, när jag uppdaterar från mobilen, men jag ska försöka bjuda på några från kameran ikväll eller imorgon.

Här är iallafall ett par, från det lyckade studentfirandet..

Halsduken fick han av mig! Den passade extra bra under gårdagen, med tanke på de bra betygen han fixat och avslutet på skolgången.

Medan Niklas var på flaket fick jag bära presenter kring halsen, det blev tydligen tungt, höhö. (bild nr 3).

Det blev lite kort och gott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar