fredag, juni 22, 2012

kul kväll med fina tjejer..

Idag slutade jag jobba kl halv nio. Efter det hade jag bestämt träff med Evelina. Vi har inte setts på väldigt länge.. Men det blir det ändring på nu när hon flyttat tillbaka till Flen, hoppas jag.. För oj så trevligt det var ikväll..
Det var även två till tjejer över hos henne, Malin som jag träffat tidigare + en tjej till. Henne kände jag inte, men hon var en riktig härlig prick.

Jag hade inte planerat att stanna så länge, med tanke på att jag börjar jobba 06.45 imorgon. Men jag kunde inte slita mig, kvällen var så trevlig. Så jag gick hem strax innan 00.

Nu är jag iallafall hemma, kröp precis ned i sängen.. Nu måste jag somna snabbt så jag är utvilad när klockan ringer 06.00 imorgon. (bara för det dröjer det väl att slockna).

Godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar