fredag, juni 15, 2012

dåligt.. måste komma igen!

Lite smått och gott.
- förra helgen minns jag knappt vad jag gjorde! Minnet är bra men kort.. Lördagsnatten spenderades i Katrineholm iallafall, taxi dit - en kanonkul krogenrunda - och taxi hem.. Ihop med Amanda.

Lite annat kul som hänt i veckan är..
Tisdags - Eskilstuna med Amanda..
Torsdags - Eskilstuna med Sabina.
Jag har även hunnit med en ergonomiutb, jobb, städ, besök hos vänner, besök hos underbara mormor , och flera fiiikor m.m. under veckan.

(jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera här, det är så trist med endast punkter).

Jag ska ta mig i kragen, och försöka komma med lite mer, och lite oftare! :)

Här kommer en drös bilder från förra helgen och denna vecka.. Inte i "händelse-ordning".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar