torsdag, juni 21, 2012

Sommarschema..

I måndags drog mitt sommarschema igång.. Då jobbade jag 07.30-16.00. Påvägen hem stannade jag och köpte blommor, det var extrapris på våreld.. 10 kr styck, kap!
Väl hemma lagade jag mat, och bakade..
På kvällen hann jag och Amanda med en kvällste ihop..

Tisdag var det jobb igen 13.00-20.30. Efter det passet åkte jag och lämnade ut Oriflame till två kunder, stannade och fikade hos en av dem. Och efter det, vid kl 22, tog jag och Anna en långpromenad, vi var ute och gick till kl 01 på natten.. Skööönt, vi båda var lediga dagen därpå, Onsdagen..

På min lediga dag igår gjorde jag inte många knop. Hämtade syster och kusin i Malmköping..
Åkte hem med dom till mamma och pappa, satt på gräsmattan och pratade strunt.. Syster packade väskan, hon och kusinen ska fira midsommar på Västkusten. Hoppas ni får det kul tjejer!!

Väl hemma grillade jag och Albin hamburgare, jag stod och grillade i bikini, och solen steeeekte lika väl som grillen.. Vi dukade på balkongen, åt där, fixade efterrätt (jordgubbar med socker, kokos och mjölk) och åt även det ute.. Våran kvällssol på balkongen är underbar, satt nog med bikinin tills klockan slog 20.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar