torsdag, juni 07, 2012

Helgen som var..

Fredagen.
- träffade amanda, fikade, pratade, var och handlade..
- hämtade ut paket, ett par träningsskor och en tak-kristallkrona
- gjorde i ordning lite av middagen
- Albin kom hem kl 16
- plockade och städa lite
- bakade bröd
- fick middagsgäster kl 19
- bjöd på mat och efterrätt
- hade en helt underbar kväll ihop med våra gäster, prat, skratt så tårar rann, oriflameprat, hockeymatch på tvspelet för karlarna m.m.
- avslutade kvällen kl 02

Lördagen.
- Albin började jobba kl 08.
- jag tog sovmorgon.
- åkte hem till mor och far en snabbis.
- sedan var jag hemma under eftermiddagen och fixade inför kvällen.
- dukade långbord.
- kl 16 kom mina "gamla" tjejkompisar från den tidiga tonåren över.
- drack cider, pratade minnen och startade grillen.
- avnjöt en underbart god middag och pratade lite till.
- hamnade sedan i soffan, fortsatte prata minnen och roliga saker, några tråkiga med.
- efter en kanonkväll med, prat, skratt och tårar, avslutade vi kvällen vid 03.

Söndag.
- Albin började jobba kl 08.
- jag tog sovmorgon, haha.
- städade, diskade och plockade under förmiddagen från kvällen innan.
- sedan kan jag verkligen inte minnas vad vi gjorde på söndagseftermiddagen och kvällen.
- förmodligen ingenting märkvärdigt med tanke på de 2 tidigare fullproppade dagarna.
- eller jo, just det. Vi la oss i ett bad, och det var såå skönt.

Men oj så kul helgen har varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar