torsdag, maj 17, 2012

lite av allt möjligt.

Jag har inte skrivit vad jag pysslat med under dagarna på ett tag, utan mer bara lagt upp bilder.
Jag har dock inte gjort något ovanligt, utan mer vardagssysslor, som jobb, städ, matlagning, promenader och så.

I fredags jobbade jag till åtta, efter det åkte jag och karln över till Philip och Natalie, pratade strunt och hade det trevligt!
I lördags var vi i Stockholm och firade Albins morfar som fyllde 80 år.
Och söndagen spenderades hemma hos mor och far, underbar dag med grillat och massa sol.

I tisdags stängde vi Oriflamekatalog nr 7. Och då kvalificerade jag mig till GC (gruppchef). Alltså med en försäljning på 10 000 kronor i min grupp, med fem tjejer som jag rekryterat. Det var väldigt kul..
Igår (onsdag) var jag och Amanda iväg på katalogmöte i Nyköping, så nu har vi startat katalog 8.
På mötet fick jag ett stenhjärta med texten "vänskap" av "chefen" Yvonne för att jag hade bästa försäljning i regionen. Och en blomma för kvalificeringen. :)
Min duktiga tjej Amanda fick med ett hjärta, hon hade lagt näst störst beställning. Duktiga hon!! Hon har bara varit med i tre perioder, så det är mycket bra!!

Just nu ligger jag hemma hos mamma och pappa. Jag, lisan och mamma var nyss ute på långpromenad. Nu har vi bänkat oss i soffan framför hockeyn Norge-Ryssland.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar