torsdag, maj 03, 2012

härlig onsdag.

Igår var en härlig dag. Den startade med att solen lyste upp hela sovrummet, vi gick upp och åt frukost. Sedan tog jag och lisen en promenad runt slottet med Amanda och Elsa. Därefter besökte vi Ica och plockade ihop en varsin sallad till lunch, i deras nya salladsbar, som för övrigt är suuuuperbra, gilla!!
Efter det lämnade jag ut lite Oriflame till kund.
Sedan fortsatte vi mot Mellösa fotbollsplan. Där vi lunchade på en filt medans tjejerna sprang som tokar.

När jag sedan kom hem plockade jag lite och ordnade för ljusparty, som jag hade klockan sju. Trevliga damer kom över och handlade ljus och fikade.

Kvällen avslutades med ett glas vin ihop med maaanda!!

efter lite bus i solen blir man trött.. men fortfarande sååå fin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar