onsdag, maj 23, 2012

...

Denna vecka har och ska jag jobba mån, tis, ons & tors. Så jag har inte hunnit med så mycket. Igår innan jobbet var iallafall jag, lisen, amanda och elsa iväg på utflykt. Vi började dagen med en promenad runt Flen, i värmen. Kom hem och drack saft och vatten, sedan åkte vi mot Valla. Amanda delade ut Oriflamekataloger till vänner och bekanta. Sedan köpte vi varsin glass och satte oss och åt den vid märtahålet i Valla. Där myste vi med våra fina vavvor.
Efter det var det jobb som kallade...

Idag MÅSTE jag tvätta, vi har en gigantisk stor hög med smutstvätt. Så det är dagens syssla. Har även tänkt dammsuga och tvätta golv, innan jobbet.

Helgen som kommer var heelt oplanerad för någon dag sedan, skönt tänkte jag. Det hör till ovanligheterna (att inget är planerat alltså).
Men nu vet vi allt vad vi ska göra, haha! Dock blir det kul, allting.

Fredag-Albin jobbar, slutar fyra. Antingen ska vi och shoppa saker till balkongen då (eller så blir det på lördag förmiddag)
Lördag-förmiddagen får vi se som sagt. På eftermiddagen/kvällen är vi bjudna till Albins killkompisar på grillkväll, då skulle även killarnas respektive vara där, så det blir trevligt! Efter att jag varit social, ätit och spelat kubb åker nog jag hem och kollar på Eurovision med Amanda, och kanske avslutar med en utgång, vi får se :)
Söndagen-Morsdagsmiddag hemma hos mor och far, dit även mormor kommer då!
myyyys!

saft-märtahålet-vissen maskros & jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar