söndag, september 19, 2010

snabb uppdatering.

Hallå mina vänner. : )

Vi har inte haft internet i nya lägenheten och skulle inte få det förrän 1 okt. (då vi egentligen skulle flyttat)..


Men idag var jag och gratulerade min fru, som blir hela 20 år, grattis igen raring! Och då sa hon till mig att iallfall kolla om det funkade i denna lya, vilkat jag nu gjort, och som ni ser så gjorde det det! Skönt..


Från i fredags eftermiddag har vi flyttat och donat.. Och nu börjar vi väl komma i ordning här. Lite smått här och där som ska upp på väggar, och lite ommöblering. Annars så stormtrivs vi! Härlig "utsikt", fin lägenhet, u n d e r b a r t badkar, som jag längtat efter det!!

Jag bara älskar vårt badrum nu, det är så fint med min inredning! :)


Igår var mamma, syster och bror här på en liten snabb inflyttingsfika, mamma var så snäll och tog med sig massa tvätt som hon skulle tvätta åt oss, taaack!


Idag har jag som sagt grattat frugan, röstat! och nu under kvällen har vi donat här hemma, tagit en härlig kvällspromenad & nu ska jag alldeles strax ställa mig och stryka ett par gardiner till sovrummet... Därefter krypa ned i sängen..

Puss och godkväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar