tisdag, september 28, 2010

Helgen i all ära..

Ja ni gott folk! Denna helg har varit helt otroligt skoj..

fredag..
Jag blev 20 år! Albins mor, plastpappa, fosterbarn & bror kom över + philip & thomas.! Det blev tårta och lite presentöppning.! Innan dom kom och efter att dom kom höll jag på med paj, paj, paj! Jösses alltså, jag stod i köket praktikt taget hela fredagen! 3 pajer, en stor sallad, vitlöksbröd & en kladdkaka var det som jag pysslade med i köket.!
Kl 18 kom mina flickor, det skulle bli tjejmiddag! Och det var allt en helt superlyckad tjejmiddag, dom tyckte om pajerna & efterrätten! Allt var superkul, ölspelet - familjespelet - samtalsämnena - humöret - everything.! Vi höll igång till halv 3 tror jag.! tack än en gång mina damer!
lördag..
Jag vaknade upp och hade lite ont i knoppen, men det gick över framför film & morgonmys i soffan med min fina! Kl 15 kom min kära familj/släkt över och gratulerade mig! Som vanligt lika trevligt.. Och dom drog sig hem igen vid 18.. Då började jag göra mig i ordning för kvällens bravader.. Hann med två förfester innan timmen var slagen haha, Hoffmaestro! Som var heeelt kanon! Kalasbra kväll även denna.! Avslutade med en kebabtallrik på snabben kl 02.00 ihop m. Adtrid!
söndag.
Jag sov läänge, vaknade.. Började städa efter allt i helgen.! Albins syster m. sambo kom över och gratulerade mig, det blev fika och skitsnack.. ;) Därefter åkte vi till Mellösa ( A skulle fixa med något ) och jag umgicks med Sara och Jonas så länge.. När vi var påväg därifrån fick jag med mig min A in på en loppis, som jag älskar loppisar! Och som A avskyr dom haha! Men så snäll som han är följde han med in, och vi kom därifrån med 4 muggar! Därefter bar det av till Sköldinge för att fira Albins mormor som fyllde år i fredgas (samma dag dom mig)! Där blev vi kvar dryga två timmar.! Och avslutade kvällen hos svärmor, med te och smörgås!
måndag..
Jag vaknade av att Albin och Emil satt i vardagsrummet och pratade, dom hade hunnit med hur mycket som helst under morgonen, medans jag istället sov.. Jag gick upp och åt frukost, md trevligt sällskap vid brodet.! Därefter åkte vi till Stigtomta skroten, låter kul va ? ? ? Nej precis, och det var det inte heller.! Men eftersom att A följde med in på loppisen dagen innan, tyckte jag att jag var skyldig att gå runt där på skroten och hålla humöret uppe.! Vilket jag gjorde! När vi var klara där åkte vi hem och hann knappt landa innan vi åkte vidare till Katrineholm för att shoppa upp lite av lönen! Det blev; en filtponcho, 2 nattduksbord, 3 gardinset, 2 ljuslyktor, en plunta till mig ; ) (bild kommer), ljus & en söt magnet.!
tisdag..
Jag sitter här och har inte gjort mycket annan denna morgon, duschat, betalat räkningar & pussats med mina famljemedlemar. Väntar på att Emma ska vakna, hon ville luncha ihop!
Och grämer mig för att detta var sista morgonen ihop med min kära sambo denna vecka! Han har ju vart ledig från onsdag och ska vara det till denna onsdag, sen börjar han jobba igen på torsdag! Och jag jobbar redan imorgon, så ingen mer morgon ihop förrän i helgen igen, men den är ju strax här så det gör inget! : )

Nu ska jag nog fixa lite här hemma & klä på mig lite mer än en t-shirt!
Ses!! Bilder kommer. !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar