måndag, september 06, 2010

Dunder förkyld. :/

Ja jag har åkt på en rackarns förkylning.. Jobbigt, som vanligt.! Näsan rinner, och nysningarna under en dag går inte att räkna på handen.!

Men min helg har iallfall vart bra, det kanske har märkts eftersom jag inte suttit här på länge..Jag skrev ett inlägg i fredags då jag satt på jobbet, när jag kom hem därifrån åkte jag till Hälleforsnäs för att umgås med min fru, och hennes sambo. ; ) Vi vinade och åt pizza, samt god efterrätt.. Som ni förstår, väldigt mysigt!

Lördag..
Kålmården med min kära familj. mamma, pappa, syster, bror, sambo <3
Vi åkte runt nio på morgonen, och kom väl hem igen runt sex.. Dagen var kanoners, vädret var toppen! Avslutade kvällen med vin hos min fru, igen!.
Jag, min fru m. sambo, christoffer m. flickvännen.! Umgicks hela kvällen, vilket innebar. Att vi bastade, kollade youtube klipp, drack gott, skrattade mycket.! Lyckad kväll..

Söndagen..
Jag var sängliggandes för denna förkylning som brutit ut under natten, suck! Det enda jag gjorde denna dag var att åka över till mamma i någon timme, senare på kvällen! För att kolla på det nya tillskottet i familjen.. Lilla Naxos, så supersöt.!

Puss och kram..
Bilder kommer i ett senare inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar