torsdag, september 23, 2010

20 år har gott alldeles för snabbt, vart tog åren vägen.

Sista inlägget som tonåring. : )

Ja, så är det!

Imorse jobbade jag, slutade klockan ett och när jag kom hem slöa jag i soffan, tills min raring kom hem.. Då åkte vi ganska direkt till Eskilstuna, gick ett varv på tunapark.. Jag hittade ett par skor (eller, jag såg dom förra veckan då jag var iväg med Emma, och har sedan dess inte kunnat sluta tänka på dom) så jag visade min käära sambo dom, och han gillade dom, det blev en för tidig födelsedags present, taaack!
Därefter åkte vi till Willys och gjorde av med 900 kr.

När vi kom hem, kom pappa över. Och sedan dess har jag, pappa & albin tapetsera i gamla lägenheten.. Eftersom att katterna hade klöst på tapeten.

När vi var klara körde vi hem pappa, följde även med in för att hälsa på mamma! Då ser jag att det står likadana skor som jag precis fått av albin i hallen, jag frågar "drygt" vems skorna var, då svarar mamma att det är hennes, nå vad säger man. . . mor&dotter! Samma smak! Fast hon hade valt de bruna och jag de svarta. : )

Nu har vi precis ätit kvällsmat, havregrynsgröt!
Ikväll blir det att hoppa i säng tidigt, jag är trött! Och denna helg kommer bli allt annat än lugn..

- fyller 20
- födelsedagsfirande på fredag förmiddag m. albin familj.
- födelsedagsfirande på fredag kväll med alla tjejerna.
- födelsedagsfirande på lördag förmiddag m. min kära familj.
- hoffmaestro på lördagkväll.
- städande efter helgens bravader på söndag. förmodligen ganska sliten då också.

Nu ska jag in i badrummet och göra mig i ordning för natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar