fredag, september 03, 2010

bara massa strunt skriveri..

Sitter på jobbet och har det sådär skönt, men ändå segt.. Ingenting att göra fram till 15.15.. Och slutar sedan 16.00..
När jag kommer hem ska jag börja med maten, sedan hem till mamma.! Vi ska pyssla i affären och inreda den lite mysigt..

Annars då, jo jag väntar på min lur, som jag hade hoppats på att få hämta idag. Men det blir nog trottsallt på måndag. =/

Idag har jag fått lite fler jobbtider också, 8 st pass.
2 natt och resten dag..

höörs, puss.

2 kommentarer:

  1. nere vid okq8 du vet? vid jobbet :(

    SvaraRadera
  2. Åh, hade jag vetat det hade jag nog väntat med att skaffa en till för tre st tror jag blir för mkt även i denna relativt stora tvåa. Alltid velat ha en långhårig, tycker dina kissar och min mammas skogskatt Mafioso är så otroligt vackra! Hoppas du haft en bra dag på jobbet :) <3

    SvaraRadera