torsdag, juli 12, 2012

Några dagar som gått i stillhetens tecken.
Mån, tis, ons har jag jobbat kväll. Och innan jobbet dragit igång har jag inte kommit igång riktigt tycker jag. Därför har den just gått i stillhet.. Pysslat lite hemma, tvättat, gosat med djuren och sådär..
Idag är jag ledig, sen jobbar jag fre, lör, sön.. Mindre kul. Jag som vill umgås med min andra hälft.. Förvisso är han säkert iväg på "lite jobb här, och lite jobb där" han med.. Nåja..
Klockan 8.15 imorse var jag och lisan på veterinärstationen i Katrineholm. Efter det besökte vi mamma/mormor på jobbet. Nu är vi hemma igen, jag har precis fixat lite med Oriflame och satt igång en maskin tvätt.. Nu vilar jag lite i sängen, och Lisen i soffan, likaså Limone.

Nu ringde precis pappa, han skulle till Eskilstuna.. Han frågade om jag ville vara sällskap, självklart följer jag med.. Så jag sätter punkt här då.
Hej så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar