lördag, juli 28, 2012

igår.

Var jag ledig, så underbart.. Och jag tog verkligen vara på dagen.
Tog lite sovmorgon, åt god frukost, plockade lite här hemma.
Sedan åkte jag och min bror och plockade jordgubbar. Självplock i Björkvik.. Vädret var perfekt för det, lagom varmt.. Härligt var det. Vi kom hem med ca nio liter gubbar..
Väl hemma igen bytte vi bara om, och plockade upp Albin. Och for vidare till Malmamarken.. Där gick vi i två timmar. Och kom hem med både det ena och det andra..
Kvällen tillbringade jag med "barn", brorsan och hans vänner. En trevlig kväll, med trevligt folk. Träffade även en gammal vän, superkul att se honom igen efter flera år.. Sist vi umgicks var jag nog 15-16 år.. Och nu visade det sig att han blivit kompis med min bror, vilket han inte hade en aning om att det var, och jag hade heller ingen aning om att min bror hängde med honom.
Det var kul att prata gamla minnen, och vad som hänt under åren man inte haft någon kontakt.
Somnade sedan gott när jag kom hem, omkring kl 00.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar