måndag, juli 23, 2012

finfin helg.

Helgen har varit så underbar, verkligen perfekt!
I fredags jobbade jag, till klockan 13. Efter det, när jag kom hem bar jag och Amanda över ett skåp från oss till dom som hon köpt av mig. Sedan hann hon och jag med ett besök på bolaget och ett besök på glassbaren, gott och mysigt! Solen gjorde oss sällskap..
På kvällen åkte jag och min fina hem till mamma och pappa, och efter en stund där åkte Albin vidare till Mellösa och hängde med ett par vänner, och jag åkte hem och fick besök utav Amanda.. Vädret tillät oss sitta på balkongen, skönt!
På lördagen tog jag sovmorgon, medans min käraste jobbade några timmar på morgonen.
När han väl kom hem åt vi frukost ihop, sedan åkte vi mot Eskilstuna.. Han behövde handla lite, och hittade rätt fort vad han skulle ha.. Nya skor, träningstofflor, en piké och en skjorta. Allt var kanonsnyggt.
Själv hittade jag en tröja när vi stannade på lager 157 som jag ryckt i flera gånger, nu på halva priset, kap!

Väl hemma så var vi bara hem och packade en väska. Sedan bar det av mot Österåker, till svärföräldrarnas stuga.. Svärfar och BM var borta över helgen, så vi hade stugan för oss själva. Dit bjöd vi även med Amanda och Rasmus. Och eftermiddagen+kvällen+natten var härlig som tusan.. Vi grillade, myste i solen, drack gott, kollade på våra små vavvor som verkade njuta lika mycket som vi av friheten och naturen, tjejerna sprang och sprang och sprang, busade och lekte mest hela tiden..
Vi gjorde upp en eld och satt där inpå nattens timmar, myyyys..
Dagen därpå vaknade vi skapligt, åt god frukost ute i solen, tog bilen ned till badplatsen.. Sedan drog vi oss hem..
Kvällen spenderade jag och Albin i soffan, med godis och film. Och slutligen somnade vi skapligt.

Just precis nu sitter jag på jobbet och har rast.. Slutar kl 14.
Hejs..

Bjuder på lite bilder, ej i "händelse-ordning"..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar