fredag, augusti 24, 2012

Okej.
Jag ska försöka bli bättre på detta, för min egen skull. Så jag har något att gå tillbaka och läsa om, om några år, och även för andras skull. Fick en påminnelse av min kära mor att jag aldrig uppdaterar här längre, med mindre trevlig ton, haha..

Så..
Under tiden jag inte varit här har jag hunnit med både den ena och det andra..
Fikastunder med fina vänner, utgång med Amanda, varit ute i skogen och plockat bär, lingon som blåbär, även jordgubbar så nu borde vi klara oss över vintern ;), gjort jordgubbssylt, bakat annat gott, kokat kräftor med far min, tagit långa promenader i bra tempo, jobbat, jag har ju haft ett schema över hela sommaren, så många timmar har det blivit där, även hjälpt min fina bror att flyttat hemifrån till Katrineholm, firat min "svärmor" som blivit 50 år, ett riktigt stå-hej var det den lördagen.
Sedan har jag varit i Globen med Orifalmmor från över 60 olika länder och kollat på Loreen, Roxett, Demi Moore. En tillställning för att fira Oriflames 45 år.

Även träffat en liten tjej som ska bo hemma hos mina föräldrar varannan helg. I början, innan jag träffat henne, var jag lite anti detta. Och ifrågasatte deras beslut. Men nu gillar jag det, som att ha en bonus syster, en mycket liten sådan, inte fyllda 5 år ens. Detta kommer bli en spännande resa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar