torsdag, augusti 30, 2012

Idag har jag haft en kanondag, riktigt härligt..
Vaknade, satte igång en maskin tvätt.. Tog en promenad med Li.
Sedan har jag besökt både Eskilstuna och Katrinehom.

I Katrinehom tog jag en fika med en underbar vän..
Hon hade räknat ut att vi inte setts sedan i Maj, så det var på tiden att träffas.
Vi ses rätt sällan, men det känns ändå inte konstigt eller stelt när man väl ses, även fast det går sådan tid mellan gångerna, det är så det ska vara!
Vi började smsa igår och spikade fika idag.. Som vanligt möts vi strax efter fyra utanför Coop i Katrinehom. Sedan fikar vi och så brukar vi gå en sväng i butikerna innan dom stänger, men idag blev det bara fika och praaaaat.. Det behövdes.. Där satt vi från halv fem till strax innan åtta.. Härligt!
Väl hemma i Flen igen handlade jag lite.
Och nu har jag landat hemma i vår fina lägenhet! <3

Godkväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar