torsdag, februari 24, 2011

pungtorsdag.

Idag sov jag och skruttan väldigt länge, jag ligger kvar och myser sålänge lillan sover. Så på så sätt kan vi komma upp sent. Hon är en väldig sömntuta. Väl uppe satte jag mig med havregrynsgröt, herbalifeshake och lite reklamblad och myste i soffan. Nu har jag även hunnit med att läsa igenom lite bloggar :) Och svarat på 3 sms som hade kommit under morgonen, varav det ena var från mamma, "tacokväll imorgon?" ! Självklart tackade jag ja! Jag älskar att umgås med min mina underbara föräldrar och syskon, med min familj med andra ord. ;)

Annars idag då? Ja jag trodde det var fredag idag, har trott det hela kvällen igår och morgonen idag. Det känns som en fredag, men är ju dock bara pungtorsdag!! =/

Uppdaterar säkert senare, kraaamkram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar