söndag, februari 13, 2011

jag älskar.

Gårdagen tillbringades hemma hos mor&far! Jag bjöd över svärmor till mammas affär och hon kom därifrån med fyra plagg, 2 klänningar och 2 kjolar. Mycket fina, och dessutom på rea! Hon fick 4 plagg till priset av 1, bra kap! Jag fick även en till tröja/kofta av älskade mamma, jag har en grå likadan som jag fått tidigare som jag använder väldigt flitigt.! Nu har jag även en creme färgad! : )
På eftermiddagen / kvällen skulle mamma&pappa ha middagsbjudning.! Och jag blev kvar till middagen, vad konstigt eller hur? Haha nej. Inte förrän man flyttat hemifrån förstår man och kommer man på hur förbannat god mammas mat är, hon borde anmäla sig till "halv åtta hos mig" och skulle utan några som helst problem vinna.! Jag svor över att jag inte hade kameran med mig, ville ta kort på allt fint hon lagat och dukat!!.
Även Li fick smaka lite av middagen ( mamma/momor skämmer bort henne) det är inte alla hundar/katter som bjuds på Oxfilé var dag! Li rensade tallriken fort, precis som vi andra med! Lilltjejen fick även med sig en bit hem, som hon kunde äta idag :)

Efter förrätt, varmrätt & efterrätt drog jag mig hem : ) A hade kommit hem (hade varit i verkstaden hela dagen!) Men vi umgicks inte så mycket för jag var satans trött igår, så slocknade rätt fort! Nu är A iväg igen, ute på sjön. Dom plogar och gör en bana för att kunna sladda och ha race på sjön, hahaha! Själv ska jag ned till Hammarvallen för att kolla på systers innebandymatch!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar