fredag, februari 18, 2011

Katrineholm.

Hemkommen från Katrineholm, och även hunnit få i mig en middag ihop med A. Vilket blev hemmagjorda hamburgare.
Det gick oväntat bra hos veterinären, fick sällskap dit! Av syster och släktingen Evelina. Eftersom att dom var med kunde dom vakta Li och Libelle medans jag uträttade några av ärendena i Katrineholm, så jag hann in på bolaget för att inhandla lite dricka tills imorgon, djurmagazinet för klosax och lite plockgodis till Li & gick även igenom Hm, och på den korta vägen hann jag få med mig ett svart"paljettlinne" som jag tänkte jag kunde ha imorgon (på rea), så bild kommer säkerligen! :) Resterande måsten får bli av imorgon förmiddag innan avfärd. Tilltugget på bussen behövde vi inte inhandla, det skulle mamma fixa även till oss. Apoteket bestämde jag mig för att skita i, var inte det nödvändigaste, eventuellt tar jag ett inköp där imorgon. ska även in på Expert då! : )

Nu ska vi iväg till Albins farmor, han ska klippas (läs: välbehövligt). Och så blir han fin i barret tills imorgon! Därefter ska A basta med grabbarna hos Mika, och jag ska då umgås med Angelica!
Kramkram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar