fredag, mars 04, 2011

Tillbaka för en kortkort update.

Har under veckan..
- Gratulerat min lilla lilla syster som fyllt hela 15 år.
- Umgåtts med Philip & Natalie.
- Även träffat Julia & Lilly
- Varit hos frisören, kom dit och var helt uppgiven, mitt hår var en enda stor dreads och jag hade ingen aning om hur jag ville klippa. Han (frisören) frågade x antal gånger om han kunda få fria händer, efter mycket om och men från min sida gick jag med på det. Gick därifrån superöjd över mitt barr, vilken förändring. : ) Fick även en kul komplimang, (vilka komplimanger är inte roliga att höra?) Iallfall, han tyckte jag var väldigt orättvis mot mitt hår, för det var så himla fint och i god kvalité när jag väl skötte det! : )

Ikväll blir det partaj i Katrineholm. Jag känner inte en kotte där, det är Albins kompis nya flickvän som fyller år. Men jag är alltid öppen för att träffa nya bekantskaper. : ) Så det blir säkert kul..

Ha en underbar helg vänner!

2 kommentarer: