söndag, mars 06, 2011

Städsöndag.

Hoppas din söndagsmorgon startade lika bra som min :) A vaknade tidigare än mig, (som vanligt). Jag sov säkert en timme till efter att han gick upp. När jag väl bestämmer mig för att gå upp, har han dammsugit lägenheten, diskat upp diskberget och satt i gång de 4 första maskinerna tvätt.. U n d e r b a r t att få sätta sig och äta en god frukost och veta att mycket av dagens städning redan är gjord..

Nu tog jag ett litet brake och satte mig här, har som vanligt varit väldigt dålig med kameran, men jag ska ta mig i kragen idag så jag kan bjuda på någon bild vid helgens slut iallfall!

Kl 13 ska vi ned till Hammarvallen för att kolla på systers innebandymatch, därefter ut till svärmor.!

Fredagens bravader var superkul, trevligt folk, mycket skratt och lite för mycket av det goda. Så Lördagsförmiddagen var lugn, jag mådde som jag förtjänade. Tog mig hem till mor och far för lite ompyssling ; ) medans A var på jobbmöte, i garaget & ute på isen!. Hemma på Brogetorp blev det en lång promenad, (gillar bättre att gå promenader där). Och slapp i soffan, god mat, tvtittande och ja, med andra ord lugn!

Nu ska jag fortsätta med just städningen!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar