torsdag, mars 28, 2013

En bra dag.

Dagen har haft en bra start..
Kl 11.00 åkte jag och Sabina in till Katrineholm för att luncha och fika. Så från halv tolv fram till klockan två satt vi och tjattrade om allt mellan himmel och jord, precis lika trevligt som alltid när vi ses!

Och när vi sitter där plingar det till i min telefon, från posten.. Med information om att mitt paket som jag beställde här om dagen har kommit..
Vilken tur, jag som verkligen ville ha det innan långhelgen.
Så när vi kom tillbaka till byn igen stannade vi till på Ica och hämtade ut det. Och nu har jag precis rivit upp det.. Har lust att bädda till vagnen redan nu, men väntar med det, ska nog provbädda någon gång under helgen bara för att se hur det ser ut, men sen ska ju allt tvättas och så..

Kl 16 börjar jag jobba. Fram till 20.30. Känner mig inte så jätte taggad på det, men jag får tänka på att det sedan väntar en långhelg ledigt ihop med nära och kära.. Jag jobbar inte förrän på tisdag morgon igen.. :-) Skönt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar