torsdag, april 28, 2011

Bokad tid hos veterinären.

Som jag skrev i det tidigare inlägget har lilla Lisen Grisen gjort sig illa. :/
I Lördags förmiddag så låg hon i mitt knä. Jag satt på en stentrapp på mammas och pappas altan och min kära bror & hans kompis spelade fotboll framför oss som Li fick syn på och hoppar efter bollen. När hon landar händer något med benet för sedan dess har hon haltat, eller hon stödjer inte ens på benet. Men jag har klämt, känt, virdit, stäckt och vänt på benet men hon piper inte det minsta. Därför har jag väntat ut det, det brukar gå över (har gjort tidigare). Men idag var det fortfarande inte bra när vi tog morgonpromenaden så jag ringde veterinären, och hon gav mig en tid imorgon förmiddag hon tyckte det iallfall var värt att kolla, det kunde "ha hoppat ur led".

Så imorgon rullar nog kronorna, suck! Cirka 1500 kr för röntgen sa hon, jag räknar med 2000. Vad gör man inte för de kära djuren.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar