måndag, april 18, 2011

Helgen.

Som vanligt blir det dålig uppdatering över helgen. Det beror på att jag så umgås mer med, sambo, familj och vänner. Och får inte riktigt tiden att sitta här då, prioriterar inte det heller.

Fredagkvällen bjöd på vinkväll hemma hos Sabina, ihop med henne och Hanna. Mycket trevlig kväll. Var hemma 03.45. Det var underbart att inte behöva ta på sig varken skor eller jacka för att ha en kul kväll borta (Sabina bor vägg i vägg med oss).


På Lördagen väcktes jag av A som hade gjort frukost, trotts den goda frullen var jag seg hela dagen, huvudvärk och magont (som var självfövållat). Så hela dagen tillbringades hemma hos mor, hann med en grillning ihop med A, syskonen och syrrans karl. Väldigt gott och trevligt. På kvällen åkte vi till svärfars sommarstuga, underbara plats. Var hemma igen vid 01.00.


Söndagen, min favoritdag på helgen!

Började hemma, lugnt och skönt. Efter det åkte vi hem till Albins farmor m. sambo, och där var vi hela dagen. Vädret var helt underbart, det har det ju varit hela helgen. Så vi var ute i trädgården hela tiden, dom planterade blommor, och jag passade på att ta med två blommor hemifrån som behövde planteras om. Vi fikade i vårsolen, jag Li och A gick en skogspromenad, plockade vitsippor och blåsippor, massa slapp i trädgården osv. Vi planerade även att vi nästa vecka/helg skulle åka över dit igen, för att grilla och sova kvar i husvagnen. Jag lääängtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar