fredag, augusti 20, 2010

heeej..

Seg eftermiddag här på Södrajärnvägsgatan!
Har vart på jobbet 7-14, en väldigt bra jobbdag! (läs; lugn)! Under rasten satt jag på tradera och vann en auktion, en platta med ögonskuggor, 30 olika nyanser. (läs; jag ska leka med färger nu under hösten till alla härliga vinkvällar)..

När jag kom hem la jag mig på soffan, vilket jag inte skulle gjort. Somnade på stört, och vaknade nu när A kom hem, gick raka vägen in i duschen och nu sitter jag här.. Sådär jobbigt seg och svinhungrig, men vad ska man äta??

Ser att ni läsare har blivit flera, superkul! Men till helgen kommer ni förmodligen sjunka i antalet igen, eftersom uppdateringen brukar åtsiddosättas då, och med det blir ni färre.!

I helgen ska jag jobba både lör&sön kväll.. Så nu ska jag ta vara på den lediga tiden! Ses..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar