torsdag, augusti 12, 2010

. . .

Jag har precis kommit hem ifrån mor&far.. Vi 3 har hjälpts åt att få iordning i mammas blivande affär! Pappa fixade med provhytten, disken etc. Jag plockade upp kläder & självklart prövade x antal plagg. Medans mamma stod och drack rött och var nervös om hur all kommer att gå.! Jag tror att det kommer gå superbra! Kläderna är superfina, affären är helmysig!
Idag hade det kommit sju kartonger kläder, en tredjedel av vad som komma skall! Och jag har redan "paxat" några plagg.. : )
När jag åkte hem höll hon på att välja bild till visitkortet! Hon valde den som jag tyckte var finast! Jätte fin!

Jag har inte skrivit något om det tidigare, men mamma ska iallfall starta eget! En klädaffär! Kommer med mer information när hon öppnar, den 11 september!

Dom hade som sagt även köpt sittdynorna! Dyra var dom! Men så söta som dom är, så behövde jag inte betala dom! rara ni!

Sova nu, jobb imorgon kl 07.00!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar