tisdag, februari 23, 2010

Oriflame :)

Ganska snart efter att jag kollat klart på filmen, The Stepford Wives. Så kom min underbara bror över med Oriflameprodukterna, som fortfarande kommer hem till mamma! Han tog cykeln och lämnade det här, sötaste! Tack!
Så ja ni förstår säkert vad jag gjort nu.. Justja, kollat i nya katalogen. Jag beställde både kat. 4&5. Så det var en del att titta igenom. Väldigt mycket nya produkter, väldigt mycket bra priser. Och en helt ny idé, vid namn: Oriflame home collection. Superkul! Jag som gillar inredning osv. Nu var det förvisso bara ljus & doftspray för hem. I olika "stilar". Jag vet redan min stil.. Det kommer dofta magiskt här hemma snart :)

Dessutom var min natt creme på extrapris i kat 4. Och dag cremen i kat 5. Sådan tur, eftersom mina nu börjar ta slut. :)




kartong med produkter i.


filmen..

tänd ett ljus och fyll ditt hem med en ljuvlig, långvarig doft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar