fredag, januari 29, 2010

nu ligger det i min sminkväska, jag älskar!

Har ännu inte fått någon ångest men den kommer säkert krypandes snart.. Jag kan verkligen inte hålla i pengarna, måste bli bättre på det. Men har iallfall haft en underbar förmiddag/eftermiddag med Emma. Vi åkte till Eskilstuna kl elva, och strosade runt på stan, som ni förstår drogs kortet några gånger.! Men jag var iallfall bättre än Emma, haha! Klarar hon sig till nästa lön ?. ;) Det är farligt när vi är i stan tillsammans, jag spenderar aldrig lika mycket pengar på shopping som när jag är med henne.. Jaja, jag blev ett läppstift, en tröja, & ett halsband rikare! Och allt var såå fint, och såå behövligt. (det sistnämnda kanske inte stämmer, men jag intalar mig själv det)

Tröja: Indiska
Halsband: Indiska
Läppstift: Make up Store.

Läppstiftet har jag setat i typ en månads tid och velat haft, men har inte "fått tummen ur röven" som Emma säger, till att köpa det. Men nu så, nu ligger det i min sminkväska, och det ska följa mig vart jag än går. Me like!

Halsbandet föll jag för direkt, kostade bara 29 kr ( halva rea priset ) det gillar vi också!
Och tröjan ja, den var vanlig & svart. Och pricken över i. (ingen bild)

Nu ska jag läsa lite bloggar, hjälpa Emma att buda på tradera, om det blir fight där! Haha, då blir vi två mot en! Det var viktigt för Emma att vinna detta, så jag ställer upp..
Auktionen går ut 15.53. Därefter ska vi ned till Hammarvallen.. Simma, bubbla, basta.

Och ikväll vet jag inte vad som händer, förmodligen en lugn kväll med de kära..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar