tisdag, augusti 27, 2013

Hej där vänner och främlingar.

Jag har tänkt i en veckas tid att gå in här och skriva ett inlägg om att jag ska lägga ned skrivandet här. 
Men nu gick jag in och kikade tillbaka på gamla bilder och inlägg. Och då kom suget tillbaka. Eller, ja, iallafall känslan att inte sluta skriva, eftersom att det just är så väldigt kul att gå tillbaka och läsa.. Så jag tänker inte sluta, men säkert inte vara lika aktiv heller, som jag varit tidigare. Men ett tassavtryck då och då kommer det nog att bli.. 
Nu när jag har världens underbaraste son vid min sida så lägger jag så mycket hellre min tid på honom än att skriva inlägg här, men när han vilar middag då och då ska jag försöka knåpa ihop några rader.. :-)

Det var nästan exakt en månad sedan jag skrev här sist! Och under den månaden har vi som vanligt umgåtts med våra fina familjer, släkt och vänner, ätit god mat, fikat, grillat, bakat, solat, tagit det lugnt, busat, shoppat, mellan varven tagit tag i alla hemmasysslor som tvätt och städ, jag har klippt mig, vi har varit på första lektionen av åtta på babysim, varit på BVC besök, Måns har hunnit bli tre månader och fått första vaccinationssprutorna, osv.. 

Bjuder på lite instagram bilder från tiden jag varit "borta" härifrån (för där är jag betydligt mer aktiv). Där är det ju även hela bilder på Måns, eftersom att jag kan låsa den och bara visa bilderna för de jag själv väljer känns det betydligt bättre att bjuda med sig av sitt barn och allt därtill där. 

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar