fredag, november 05, 2010

Ullared. . .

Här kommer några av inköpen, det kommer säkert komma fler vart efter! Mycket som jag kom hem med är ju julklappar och bilder på dom vill jag inte publicera här..
Lite annat än det som inte finns med på bild just nu är;
En röd julduk, en vinterjacka till mig, tröja och mössa till albin + extremt många julklappar till min älskade sambo, julklappar till alla andra, en lampskärm, ljus, en klänning, en kofta ect.


Diskmedelspump..
Julrecept..
Superbilliga rakhyvlar..
Badskum och Lotion i ett. Skaka och ha i badet..
Munskölj..
Fina prydnadstomtar..
Pincetter, "nagelsmycken", nagelstärkande lack & hårnålar..
Pappersjulstjärnor till mina vardagsrumsfönster, köpte 3 stycken.
Nyckelhängare..
Fin väggprydnad..
Ett av alla klädesplagg som jag köpte..
Julgardiner till sovrummet..

2 kommentarer:

  1. Åh, vad mkt härligheter du köpte! :) Finns det ngt roligare att shoppa?!

    Vi kommer sälja genom många olika kanaler. Dels en hemsida, som vi jobbar med nu. Sen så klart home parties, vissa mässor och så :)

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du hittade :)

    SvaraRadera