måndag, september 06, 2010

Bilder från kålmården. : )


Rovfågel uppvisning, som var såå grymt.
Det absolut bästa på hela dagen. : )

Såg även ett par djur ute i det fria. . .

Sådär.! Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder..
Ska krypa ned under täcket nu och sova gott.! Just nu sitter jag vaken helt själv i lägenheten. Sambon har somnat på soffan, Limone i datorstolen & Libelle på kattställningen.. Det ser såå skönt ut för alla 3.!

Efter att jag fikat med mamma följde jag med henne ned till Expert, hon skulle köpa en laptop, vilket hon gjorde, med lite hjälp.! Därefter gick jag med henne hem och var där tills A kom från jobbet, vi åt middag där sedan åkte vi till Eskisltuna.. För att köpa en dammsugare, vilket blev på Jula. Älskling köpte även en "mobilficka" till mig där, eftersom att min nya lur kom imorse. Så tyckte han att det behövdes, undra varför :O .. :) Han köpte även några högtalare till bilen. Sedan hann vi in på Rusta, i love! Kom därifrån med endast två hyllor och en visp.! Avslutade sedan på Elgiganten för lite titt efter en tv.

godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar