tisdag, maj 18, 2010

morgon . sommarjobb.

Sitter hemma och gör inte mycket, har precis klickat hem en morsdag present! :) Nu ska jag alldeles strax ta något till frukost. Och sedan göra mig i ordning för dagen. Sitter i morgonrock och handuk virad om håret, sen efter duschen!
Har ingenting planerat idag! Ska till mamma e.m. tror jag! Annars för tiden utvisa vad som sker.!

Glömde skriva igår att allt flyter på nu.. Jag var på arbetsintervju om sommarjobbet jag skulle få & skulle få ett schema hur jag skulle jobba i sommar, vilket gick jätte bra. Och slutade med att jag aldrig fick schemat, för att hon ville sätta dit fler tider på mig och ville att jag skulle börja tidigare, och inte bara som sommarjobbare utan som timvikarie. Så börjar redan på fredag då jag egentligen skulle börjat i juli.. Wiihoo! Det går bra nu ;)
Innan hon justerat schemat såg jag på det och det var jätte många tider, och som sagt så skulle hon lägga dit ännu fler, sköönt! Kanske blir en utlandsresa i höst ändå? :) Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar