söndag, april 11, 2010

En söndag.

Gårdagens fest var mycket trevlig.. Lugn och med bra sällskap.. Även fast det var lugnt vaknade jag ändå mitt i natten för att göra ett toabesök... Usch och fy, men när jag vaknade mådde jag iallfall bra!
Dagen började med tvättid och god frukost. Därefter kom tobias&douglas över på en fika. Sen har vi vart och hälsat på våra föräldrar..
Kom hem strax innan sju för att spela bingolotto, utan vinst. =/

Nu har vi nyligen kommit hem från skogen.. Vi har vart över hos familjen Hägg och beklagat det som hänt, med tårar och kramar. Och det känns så skönt att ha fått setts och pratat lite.

Godnatt mina vänner!

2 kommentarer:

  1. kan du inte lägga upp bilder på ditt place :D jag tror du har riktigt fint :D

    SvaraRadera
  2. Det räcker med de 6 första, jätte snällt av dig!!

    SvaraRadera